20.1.2011

Tsau!

Niin minä ajattelin, että tämmöstä blogia tulee useammin päiviteltyä kuin noita kotisivuja. Meillä hiskien kanssa aika kuluu ainaan niin siivillä, sattuu ja tapahtuu kaikenlaista - hyvä ois päästä pikasesti ja ripsakasti kertomaan tapahtumia muillekin!

Rekikautta kovasti eteenpäin mennään, meillä täällä keskellä asutusta on nyt vähän huono tilanne, on tehty muutamia susihavaintoja erittäin lähellä asutusta (ja meidän rekiuria!!). Me tehtiin yksi näistä havainnoista, en päässyt hukkaa näkemään (thank God) - mutta erittäin hyvästi kuulin sen murinan. Koirat antoi semmosen hälärin mulle, että lähettiin pikapikaa hipsimään takaisin tulosuuntaan. Samana iltana mutta muutamaa tuntia aiemmin oli naapurintäti lenkilläpolulla ihmetellyt oman kätensä kokoisia tassuprinttejä, uudella lumella, eikä jälkiä taluttajasta...... Back to the wilderness vaimitenseoli!

Lumentulosta ja miekkosen pitkistä työpäivistä johtuen meidän ihkaomat urat on jääny nyt kinoksiin. Notta varokee jalankulkijat, koiravaljakkokeila on taas pyöräteillä! :)

Hihnanpäässä roikkuva sai töitä, ensi kuussa sitten silmätarkkeihin+polvitutkimuksiin kummatkin koirulit!

Kettu kuittaa.

//Muokkaan heti ensikättelyssä. Niin että terve vaan, olen leikkisästi nimiteltynä Katikki. Synnyin kerran tähän maailmaan ja nyt minulla on kaksi ihanaa, ikiomaa karvaista huskylasta. Asun onnellisesti siellä minne päivä ei paista, saatika kaapunnin mölyt kuulu (ei edes radio). Lempiharrastuksiini kuuluu valon kuvaaminen, siperianhuskyt, karppaaminen, eriparisukkien etsiminen, hellan hinkkaaminen ja erilaisissa koiratoiminnoissa mukana hästääminen. Olen pesunkestävä turvemuija, enkä tykkää liikennevaloista tai erilaisista liikeenteellisistä ympyröitä. Olen yhtä hyvä matikassa kuin norsu antiikkikaupassa, ja silti olen ammatiltani kassatäti, oi tätä ironiaa! Lempivärini on punavalkoinen ja harmaavalkoinen. Lahkeessani roikkuu myös avokki, jonka kanssa hynttyyt on ja pysyy yhdessä. Useimmiten olen puhelias, huultaheittävä ja nauravainen.

3 kommenttia:

  1. Väääää! Hui sushukkia! :s Kivaa, saa alkaa teijänki bolgia kyyläämään!

    VastaaPoista
  2. Jooo, kivoja talonnurkka-kotieläimiä <3

    VastaaPoista

Jätähän terveisie, niistä myö tykätään!